Počet položek: 0 0,- Kč
www.ARAPA.cz
Prodej náhradních dílů pro zahradní a lesní techniku, nářadí a dílna.

Jak nakupovat

  1. On-line přímo v internetovém obchodě ARAPA.cz si vyberete zboží, o které máte zájem.

  2. E-mailem - objednávku můžete zaslat také na tuto e-mailovou adresu:
                      arapa.obchod@seznam.cz  
                     
  3. E-mail arapa@arapa.cz slouží pouze na vygenerování objednávek, dotazy, reklamace a jiné připomínky nebudou z tohoto emailu zodpovězeny.

  4. Telefonem který je k dispozici pro příjem objednávek na mob. 725 591 721
                         v pracovní dny 9.00 - 16.00 hod.

  5. Platební podmínky

V případě, že je výrobek zařazen do nabídky s nesprávnou cenou nebo nesprávným popisem vinou typografické chyby, chyby při stanovení ceny, příp. chyby v popisu výrobku, přebraného od třetí strany, společnost Radka Vojtíšková - ARAPA.cz má právo odmítnout či zrušit kteroukoliv objednávku výrobku s nesprávně uvedenou cenou, a to i po potvrzení zaměstnancem společnosti. Společnost ARAPA.cz má právo odmítnout či zrušit takovouto objednávku i v případě, že zákazník zaslal peníze za tento výrobek předem na účet společnosti. V takovém případě společnost Radka Vojtíšková - ARAPA.cz zašle tyto peníze zpět na účet kupujícího.
Prodávající si vyhrazuje právo změny cen. Pokud dojde ke změně ceny, prodávající vždy telefonicky na tuto skutečnost upozorní. V případě, že bude prodávajícím nahlášena cena vyšší než je uvedená na objednávce, může kupující novou cenu přijmout nebo dodávku odmítnout. V případě, že je nová, platná cena nižší než je cena uvedená na objednávce, bude zboží kupujícímu dodáno za cenu platnou v okamžiku objednávky.


Způsoby plateb:
Dobírka, Bankovním převodem, Hotovost.

  1. Hotovost - ANO
    osobní vyzvednutí ve výdejním skladu - platba v hotovosti

  2. Dobírka - Hotovost
    Při přebírání zboží od doručovatele – zboží hradíte v hotovosti řidiči dopravní společnosti nebo poštovnímu doručovateli. Vždy si prosím připravte potřebný obnos, urychlíte tím předání zásilky.

  3. Bankovním převodem na účet - CZ 
    Tento způsob platby zvolíte v případě, že chcete peníze za zboží převést na náš účet.
    Raiffeisenbank a.s.
    Číslo účtu: 7004401516 / 5500
    Variabilní symbol: číslo objednávky
    Zboží Vám je následně doručeno již bez dobírečného.
    Po připsání peněz na náš účet vám bude zboží ihned vyexpedováno.
  4. EURO účet pro státy EU. 

    Platba předem na účet, Dobírka: 
    Raiffeisenbank a.s.
    Číslo účtu: 7004401516 / 5500
    IBAN: CZ7755000000007004401516
    SWIFT: RZBCCZPP

    Po připsání peněz na náš účet vám bude zboží ihned vyexpedováno.

     

DOPRAVA

Česká pošta

Česká pošta – balík do ruky

Cena 127 Kč. 

Balík je zpravidla doručován druhý pracovní den. Zásilku Vám doručí doručovatel České pošty až k Vám domů. O doručování budete informováni emailem a sms.

Sledovat vaši zásilku můžete zde: postaonline.cz/trackandtrace pomocí čísla zásilky, které obdržíte emailem při odesílání zásilky.

Způsoby platby: převodem na účet, dobírkou v hotovosti
Zásilka do hmotnosti 30 kg 

Česká pošta – balík na poštu

Cena 115 Kč. 

 

Balík je zpravidla doručován druhý pracovní den. Zásilku vám doručí Česká pošta pouze na Vámi zvolenou pobočku. O možnosti převzetí budete informováni emailem a sms.

Sledovat vaši zásilku můžete zde: postaonline.cz/trackandtrace pomocí čísla zásilky, které obdržíte emailem při odesílání zásilky.

Způsoby platby: převodem na účet, dobírkou v hotovosti 
Zásilka do hmotnosti 15 kg 

 

Osobní odběr Zásilkovna - ČR a SK

Cena 73 Kč. 
Osobní odběr na
Slovensku od 109 Kč

Zásilka je doručována druhý pracovní den. Zásilku vám doručí na Vámi zvolené odběrné místo. Jakmile je zásilka připravena k osobnímu odběru na Vaší pobočce, Zásilkovna.cz Vás informuje pomocí e-mailu a sms..

Sledovat pohyb Vaší zásilku můžete zde: zasilkovna.cz/vyhledavani pomocí čísla zásilky, které obdržíte emailem a sms při odesílání zásilky.

Způsoby platby: převodem na účet, v hotovosti při převzetí, platební kartou online, dobírkou v hotovosti .
Zásilka do hmotnosti 10 kg 

Slovenská pošta – balík do ruky

Cena 129 Kč, balík do 1 kg
Cena
149 Kč, balík od 1,1 do 2 kg

Cena 189 Kč, balík od 2,1 do 5 kg
Cena 245 Kč, balík od 5,1 do 10 kg

Balík je zpravidla doručován druhý pracovní den od podání na Slovenské poště. Zásilku Vám doručí doručovatel pošty až k Vám domů. O doručování budete informováni emailem a sms.

Sledovat vaši zásilku můžete zde: zasilkovna.cz/vyhledavani pomocí čísla zásilky, které obdržíte emailem při odesílání zásilky.

Způsoby platby: dobírkou v hotovosti v EUR
                             převodem na účet
Zásilka do hmotnosti 10 kg 

 


Obchodní záležitosti

Co se stane po odeslání mé objednávky?

Po obdržení Vaší objednávky ověříme aktuální dostupnost daného výrobku. V případě, že je zjištěná dostupnost jiná než uvedená v detailu výrobku, tak Vás budeme kontaktovat pro upřesnění termínu doručení. V objednávkovém formuláři prosím vyplňte pečlivě Vaši e-mailovou adresu, na kterou Vám bude automaticky zaslána kopie objednávky se všemi potřebnými náležitostmi.

Nepřišlo mi potvrzení objednávky

Mohlo dojít k následujícím chybám.

  • Vaše emailová schránka je či v době objednávky byla plná.
  • Uvedl(a) jste nekorektní emailovou adresu (překlep, nepovolený znak, atd.).
  • Nastavení spam filtru Vaší schránky nepustilo náš email.

V takovém případě nás prosím kontaktujte pro zjištění jestli objednávka dorazila k nám nebo jí je potřeba vytvořit znovu.

V objednávce jsem špatně vyplnil údaje (chci něco opravit, doplnit, zvolit jinou adresu...)

V tomto případě, prosím, tyto informace zasílejte jako odpověď na potvrzení objednávky a nemažte ani neměňte předmět této zprávy! Na zprávy, kde je minimum údajů pro identifikaci vaší objednávky může naše obchodní oddělení těžko reagovat. Děkujeme.

Technické dotazy

Mám obavu, že popis který uvádíte (případně obrázek) nesouhlasí s názvem produktu apod.

I toto je možné. Jak je zákazník upozorněn: "Technické specifikace se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter.". Pravidlo je vždy následující: Zboží odpovídá názvu produktu, pak je popis a v poslední řadě obrázek. V některých případech se u výrobku jedná o universální popis nebo pouze ilustrační obrázek. Vždy je tedy rozhodující název produktu.

Po obdržení zboží

V balení nebyl záruční list

Je to naprosto běžná věc. Někteří výrobci již něco jako záruční listy nevedou vůbec nebo je záruční list přibalen v zapečetěné krabici.
Pokud výrobek má originální záruční list je přibalen.
Pokud ne jako záruční list slouží faktura.

Záruční list sice mám, ale není vyplněn

Prosím, neposílejte takovéto záruční listy obratem na naši adresu. Děkujeme. Pokud však trváte na vyplnění záručního listu naší firmou, zašlete jej prosím až po uplynutí 14 denní lhůty dané pro vrácení zboží. Jedná se však o zbytečné náklady, které uhradíte za zaslání záručního listu k vyplnění. Na základě předložení záručního listu od výrobce + naší faktury je servisní středisko oprávněno Vám pomoci a Vaši případnou reklamaci vyřídit. Pokud se tak nestane, prosím kontaktujte nás. Avšak námi dodaná faktura obsahuje všechny náležitosti jako: Typ a model výrobku, sériové číslo (pokud jej výrobce má uvedeno), datum prodeje, délku záruky (pokud není uvedeno jinak je 24 měsíců), razítko prodejny i podpis prodejce. Proto se, prosím, nenechte v servisním středisku odbýt. Máte v ruce vše co potřebujete k bezproblémovému vyřízení reklamace.

Copyright © www.arapa.cz, provozováno na systému tvorba e-shopu a optimalizace e-shopu Shop5.cz

© www.arapa.cz

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace

Obsah Vašeho košíku   0,- CZK