Počet položek: 0 0,- Kč

Jak nakupovat

  1. On-line přímo v internetovém obchodě ARAPA.cz si vyberete zboží, o které máte zájem.

  2. E-mailem - objednávku můžete zaslat také na tuto e-mailovou adresu:
                      info@arapa.cz   
                     
  3. E-mail arapa@arapa.cz slouží pouze na vygenerování objednávek, dotazy, reklamace a jiné připomínky nebudou z tohoto emailu zodpovězeny.

  4. Vaše dotazy či reklamace pište na e-mailovou adresu info@arapa.cz nebo arapa.obchod@seznam.cz 

    Děkujeme za pochopení.


  5. Platební podmínky

V případě, že je výrobek zařazen do nabídky s nesprávnou cenou nebo nesprávným popisem vinou typografické chyby, chyby při stanovení ceny, příp. chyby v popisu výrobku, přebraného od třetí strany, společnost Radka Vojtíšková - ARAPA.cz má právo odmítnout či zrušit kteroukoliv objednávku výrobku s nesprávně uvedenou cenou, a to i po potvrzení zaměstnancem společnosti. Společnost ARAPA.cz má právo odmítnout či zrušit takovouto objednávku i v případě, že zákazník zaslal peníze za tento výrobek předem na účet společnosti. V takovém případě společnost Radka Vojtíšková - ARAPA.cz zašle tyto peníze zpět na účet kupujícího.
Prodávající si vyhrazuje právo změny cen. Pokud dojde ke změně ceny, prodávající vždy telefonicky na tuto skutečnost upozorní. V případě, že bude prodávajícím nahlášena cena vyšší než je uvedená na objednávce, může kupující novou cenu přijmout nebo dodávku odmítnout. V případě, že je nová, platná cena nižší než je cena uvedená na objednávce, bude zboží kupujícímu dodáno za cenu platnou v okamžiku objednávky.


Způsoby plateb:
Dobírka, Bankovním převodem, Hotovost.

  1. Osobní vyzvednutí ve výdejním skladu.  
    Po předchozí telefonické domluvě.

  2. Dobírka - Hotovost
    Při přebírání zboží od doručovatele – zboží hradíte v hotovosti řidiči dopravní společnosti nebo poštovnímu doručovateli. Vždy si prosím připravte potřebný obnos, urychlíte tím předání zásilky.

  3. Bankovním převodem na účet CZ 
    Raiffeisenbank a.s.
    Číslo účtu: 7004401516 / 5500
    Variabilní symbol: číslo objednávky-faktury.
    Zboží Vám je následně doručeno již bez dobírečného.
    Po připsání peněz na náš účet vám bude zboží ihned vyexpedováno.

  4. Bankovním převodem na EURO účet pro státy EU 

    Raiffeisenbank a.s.
    Číslo účtu: 7004401516 / 5500
    IBAN: CZ7755000000007004401516
    SWIFT: RZBCCZPP

    Zboží Vám je následně doručeno již bez dobírečného.
    Po připsání peněz na náš účet vám bude zboží ihned vyexpedováno.

     

DOPRAVA

Zásilky do zahraničí za nejlepší ceny!

 

Obchodní záležitosti

Co se stane po odeslání mé objednávky?

Po obdržení Vaší objednávky ověříme aktuální dostupnost daného výrobku. V případě, že je zjištěná dostupnost jiná než uvedená v detailu výrobku, tak Vás budeme kontaktovat pro upřesnění termínu doručení. V objednávkovém formuláři prosím vyplňte pečlivě Vaši e-mailovou adresu, na kterou Vám bude automaticky zaslána kopie objednávky se všemi potřebnými náležitostmi.

 

Nepřišlo mi potvrzení objednávky

Mohlo dojít k následujícím chybám.

  • Vaše emailová schránka je či v době objednávky byla plná.
  • Uvedl(a) jste nekorektní emailovou adresu (překlep, nepovolený znak, atd.).
  • Nastavení spam filtru Vaší schránky nepustilo náš email.

V takovém případě nás prosím kontaktujte pro zjištění jestli objednávka dorazila k nám nebo jí je potřeba vytvořit znovu.

V objednávce jsem špatně vyplnil údaje (chci něco opravit, doplnit, zvolit jinou adresu...)

V tomto případě, prosím, tyto informace zasílejte jako odpověď na potvrzení objednávky a nemažte ani neměňte předmět této zprávy! Na zprávy, kde je minimum údajů pro identifikaci vaší objednávky může naše obchodní oddělení těžko reagovat. Děkujeme.

Technické dotazy

Mám obavu, že popis který uvádíte (případně obrázek) nesouhlasí s názvem produktu apod.

I toto je možné. Jak je zákazník upozorněn: "Technické specifikace se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter.". Pravidlo je vždy následující: Zboží odpovídá názvu produktu, pak je popis a v poslední řadě obrázek. V některých případech se u výrobku jedná o universální popis nebo pouze ilustrační obrázek. Vždy je tedy rozhodující název produktu.

Po obdržení zboží

V balení nebyl záruční list

Je to naprosto běžná věc. Někteří výrobci již něco jako záruční listy nevedou vůbec nebo je záruční list přibalen v zapečetěné krabici.
Pokud výrobek má originální záruční list je přibalen.
Pokud ne jako záruční list slouží faktura.

Záruční list sice mám, ale není vyplněn

Prosím, neposílejte takovéto záruční listy obratem na naši adresu. Děkujeme. Pokud však trváte na vyplnění záručního listu naší firmou, zašlete jej prosím až po uplynutí 14 denní lhůty dané pro vrácení zboží. Jedná se však o zbytečné náklady, které uhradíte za zaslání záručního listu k vyplnění. Na základě předložení záručního listu od výrobce + naší faktury je servisní středisko oprávněno Vám pomoci a Vaši případnou reklamaci vyřídit. Pokud se tak nestane, prosím kontaktujte nás. Avšak námi dodaná faktura obsahuje všechny náležitosti jako: Typ a model výrobku, sériové číslo (pokud jej výrobce má uvedeno), datum prodeje, délku záruky (pokud není uvedeno jinak je 24 měsíců), razítko prodejny i podpis prodejce. Proto se, prosím, nenechte v servisním středisku odbýt. Máte v ruce vše co potřebujete k bezproblémovému vyřízení reklamace.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace