Motor čtyřtaktní HONDA GCVx 170
Motor HONDA GCVx 170 nahrazuje v nabídce svého předchůdce GCV 160 a je vhodný jako pohonná jednotka pro širokou řadu zařízení pro soukromé použití, které potřebují motory
s vertikálním vývodem klikové hřídele, jako jsou např. zahradní sekačky, plovoucí čerpadla, vysokotlaké myčky a pod. Svým výkonem se vyrovná nebo dokonce překoná své konkurenty vyšších kubatur.
Nový motor HONDA GCVx přináší bezkonkurenčně nejnižší spotřebu paliva a nejvyšší výkon a kroutící moment ve své třídě . Výkonem a kroutícím momentem jsou srovnatelné s motory o úroveň většími. Zároveň Honda tímto motorem cílí na převážně domácí a hobby uživatele, kteří vyžadují kromě nízkých nákladů na provoz i vysoký uživatelský komfort, snadnou obsluhu a nenáročnou údržbu. Tomu odpovídá lehký start, nízká hmotnost, nízká hlučnost, hospodárnost provozu, mimořádně nízké vibrace a nenáročná údržba v podobě snadného přístupu ke všem základním prvkům motoru.
Technické parametry:
Model motoru: 4-taktní jednoválec s rozvodem OHV
Motor Honda GCVx 170
Max.výkon motoru: 4,8 HP
Trvalý provozní výkon: 2,4 kW / 3,2 kW (3000 ot.min-1)
Max.čistý kroutící moment (Nm/ot.min): 11,1 / 1,13 (2500)
Kompresní poměr: 8.0 : 1
Vrtání a zdvih: 60 x 59 mm
Typ vložky válce: Hliníkový válec
Zdvihový objem: 166 cm3
Objem olejové náplně: 0,4 l
Objem palivové nádrže: 0,91 l
Spotřeba paliva při trvalém provozním výkonu: 1,2 l/hod (3000 ot.min-1)
Startování: Ruční
Usnadnění startu - dekoventil
Suchá hmotnost: 10,1 kg
Rozměry stroje (L x Š x V): 415 x 330 x 359 mm
Výhody:
Inovativní vzhled s novým standardním krytem motoru.
Technika OHV umožnila snížit počet součástek v motoru o 30% (oproti předchůdci GCV).
Snížení hmotnosti o 18% (oproti předchůdci GCV).
O 15% vyšší kroutící moment (oproti předchůdci GCV).
Nejvyšší kroutící moment na světě v dané třídě.
Nová spalovací komora umožňuje spalovat benzín s obsahem 10% Ethanolu.
"Honda Combustion Technology" - dokonalejší spalování = nižší spotřeba a emise.
Zlepšení uživatelského komfortu = zlepšený přístup k plnění oleje, zlepšený přístup k zapalovací svíčce, rozměrnější hrdlo plnění palivové nádrže, snadný přístup ke vzduchovému filtru.
Snadné a spolehlivé startování díky vylepšenému systému automatického sytiče Auto Choke Comfor.
Vysoce kvalitní materiály a na míru konstruované komponenty zajišťují dlouhodobou spolehlivost.
Bez problémů plní evropské emisní limity.
Nízká hlučnost a snížené vibrace motoru.
Nízká spotřeba paliva a motorového oleje.
Snadný servis a provozní údržba
Bez odstředivé spojky a připevňovací příruby.
Odstředivá spojka 192001