Motor Loncin LC2P77F OHV V-Twin s elektrickým startérem
Kód: | LC2P77F22 |
Cena s DPH : | 25 200,- Kč |
DPH: | 21 % |
Dostupnost: | do týdne |
Hmotnost: | 52 kg |
Motor Loncin LC2P77F OHV V-Twin s elektrickým startérem,
hřídel 25,4 x 80 mm
Jeden z největších a nejvýkonnějších motorů pro zahradní traktor vzduchem chlazený 22 HP a 47,5 Nm, 708 ccm s elektrickým startérem.
Parametry:
POZNÁMKA:
S elektrickým startérem, regulátorem napětí, bez výfuku.
Motor LONCIN je zabalen bez oleje, proto jej před prvním použitím naplňte olejem a doporučujeme vám přečíst si návod.
Jeden z největších a nejvýkonnějších motorů pro zahradní traktor vzduchem chlazený 22 HP a 47,5 Nm, 708 ccm s elektrickým startérem.
Společnost Loncin využívá moderní technologie při výrobě motorů a dalších produktů, aby splnila požadavky zákazníků. Velká pozornost je věnována také otázkám životního prostředí. Výsledkem je výroba motorů, které jsou hospodárné z hlediska spotřeby paliva, což snižuje finanční náklady na nákup paliva a snižuje emise oxidu uhličitého do životního prostředí.
Čtyřtaktní dvouválcový benzínový motor o výkonu 22 koní je univerzálním pohonným zařízením.
Chlazení je v praxi osvědčeným systémem s nuceným oběhem vzduchu.
Motor Loncin LC2P77F je 2válcová pohonná jednotka používaná mnoha výrobci traktorů. Tento motor najdete v traktorech HONDA, VANGUARD, BRIGGS, KOHLER, Oleo-Mac nebo SOLO od AL-KO, CEDRUS atd. Velmi výkonný a bezproblémový motor s litinovou manžetou ve válci a olejovým čerpadlem.
Potřebuje váš starý opotřebovaný motor generální opravu, jejíž náklady převyšují hodnotu motoru? Nejjednodušším a nejbezpečnějším řešením pro vás je výměna motoru za nový!
Motor Loncin LC2P77F je velký, výkonný hnací motor navržený pro práci ve velkých zahradních traktorech pracujících na větších plochách. Má 2 V-válce a jeho zdvihový objem je 708 ccm. Nabízí vám maximální výkon 22 koní při 3600 ot./min. /min a maximální točivý moment 47 Nm dostupný již při 2 400 ot./min.
Olejové čerpadlo a olejový filtr zajišťují správné mazání a podporují vzduchové chlazení motoru při nepřetržitém provozu. Litinové vložky válců a ložiskový klikový hřídel výrazně prodlužují životnost motoru. Tento motor má snímač oleje, který snižuje riziko nákladných poruch, pokud zapomenete zkontrolovat hladinu oleje. Vzduchový filtr se skládá z předřazené a hlavní části, díky čemuž efektivněji zachycuje nečistoty nasávané do motoru.
Palivové čerpadlo Walbro zásobuje karburátor nuceným oběhem benzínu v palivovém systému. To je důležité, pokud máte traktor, kde je palivová nádrž umístěna vzadu pod sedadlem, protože v této situaci není gravitační napájení karburátoru možné!
Montážní šrouby mají standardní rozteč, takže bez problémů zapadne na místo vašeho starého motoru. Vnější rozměry jsou: 466x480x356 mm a umožňují instalaci pod většinu krytů motoru. Standardem je také hřídel o průměru 25,4 mm a délce 80 mm! Celková délka hřídele měřená od těsnění je 86 mm.
Motor běží hladce a přitom vydává zvuky příjemné pro ucho. Vibrace vznikající při jeho provozu jsou vyrovnávány písty pracujícími v systému V-Twin. Díky zmíněnému vysokému točivému momentu a vysokému výkonu se nemusíte bát, zda si traktor poradí se sekáním husté trávy. Tento motor je již řadu let používán v nejlepších modelech traktorů nejslavnějších výrobců!
Nejlepším doporučením je skutečnost, že tento motor je již řadu let montován do traktorů předních výrobců.
Aplikace:
Cena s DPH | 26 577,- Kč |
Sleva | 3 000,- Kč |
Původní cena | 29 577,- Kč |